Kızlar 14+4 üm 1 ay önceden Perşembe gününe sıra aldım dün eşime bilgi gelmiş iptal edildi diye özele gidecektim oralarda kapandı 2 aydır kontrollere gidemiyordum sıra bulamıyordum şimdi de iptal oldu morelim çok bozuk bebeğimin bir sıkıntısı varsa bile bilemiyorum cinsiyetini bile öğrenemedim..
Folik asitten sonra doktorum başka ilaç yazicam demişti folik asit bitti 3 ay da bitti diye almıyorum kan ilacı veriyorlarmis galiba 2. Tremesterda şuan kan yapıcı şeyler yemeye çalışıyorum bir sıkıntı olur mu ?