Hanife21 Kızlar hastaneye gittim bugün ağrım var di sancim çıktı doktor dedi 1 cm açıklık var dedi evin yakınsa evine geç dedi ağrın sıklaşirsa gel dedi 39 hafta 3 günlük bebeğim bende evdeyim açıklık olması için ne yapmayalım kızlar?
Islim123 Hanife21 yerleri sil canım çömelerek ama sıcak dua ve squat merdiven inip çok bol bol Rabbim yardimcin olsun
Esraea Canım ben ılık suda yarım saat kadar bekledim sonrasındada bolca yürüyüş yaptım ertesi güne doğumum oldu