Arkadaşlar merhaba 😊 bugün iğne yapıldığı günle 13. Günüm ve 4. Denemem
Çatlatma iğnesiyle hamile kalanlar belirtileriniz nelerdi ?
Bende şuan çok fazla göğüs ağrısı ve bel ağrısı var karnimda arada ağrıyor afedersiniz bide gaz sancisi var iğne vurulduğum günden beri yani adet olacak hissi yaşıyorum yarın veya Perşembe günü bekliyorum adeti inşallah olmam 2 seneye yaklaştık isteyeli hiç gebelik yaşamadım.