Kızlar merhabalar eşim çok cinsiyet partisi yapmak istiyor bende kırmak istemiyorum bu yüzden bende iyice netleşince yapalım sonra dönme şansı olmasın diye beklemek istiyorum 12 haftalıkken doktorum söyleyim mi dedi bende daha erken dedim sizler kaçıncı haftalarda cinsiyet partisini yaptınız acaba ?