40+5 iz , bugün nst icin kontrole gittim ve doktor dogumu tetiklemek icin zarimi 2 parmak siyirdi , 3 gün önce gittigimdede 1 parmak siyirmisti ama hic leke gormemistim, bu sefer eve geldim aksam ustu kan gordum sade , normalde hep akintim oluyordu , belimde agriyor hafif ve asagiya baski yapiyor.
Endiseden cantalarimi kapi önüne koydum direk , dogum habercisimi bunlar , yoksa muayeneden dolayimi gelmistr leke