Kızlar 19 haftalığız. Bugün cinsiyetimizi öğrendik. Herşey normal dedi ayak el parmaklarına kadar tek tek saydı. İyi dedi herşey fakat böbrekleri görüyormusun biraz büyük duruyor ama normal Şuan dedi . Yine de kafama takıldı. Madem bu durum normal neden söyledi