Sny1305 canım 32+4 tede alabilirsin ama 32+0 in üstüne rapor almak için kaç gün beklersen , izne ayrılmak için o kadar bekliyosun yani 32+0 da çalışamaz alırsan o gün çalışmamaya başlarsın 32+4 te alırsan o gün ayrılmak zorunda olursun fazladan 4 gün daha çalışmış olursun yani bilmiyorum anlatabildim mi kuzum 🙄