Asu20- ah insallah.. tam moralimi yükseltiyorum iyiyim hersey daha iyi olacak diyorum. Bazen bisey duymak tedirgin ediyor başa sarıyor.. Allahim sag salim kurtarsın hepimizi.. devlet herseye yetismeye çalışıyor cok sukur. Bence bizim eksigimiz suan icin, bilgi. Gebeler icinde bir duyuru yapilsa fena mi olur. Ilk agizdan duyar rahatlariz belki