YukselYldz Kızlar çarşamba günü beta hcg 12.18 çıktı cuma günü 38.5 oldu doktorum 4 gün sonra gel dedi bende bugün gittim tekrar kan verdim 412 olmuş beta hcg ve doktorum çoğul gebelik olabilir dedi. Bu şekilde olup çoğul gebeliği olan varmı ?
Aysegulyeter YukselYldz buyuk ihtimal cogul gebelik degil cnm. Adetim 1 gun gecti kan degerim 890 cikti ama tek gebelik.
Merveyildirimarslan YukselYldz banada birden hormon yükseldiği için çoğul gebelik denildi fakat değilmiş. En doğru sonuç ultrasonda çıkıyor tahlil sonucuna göre bunu söylemek mümkün değil rabbim hayırlısını versin 😊
mlsmrtgll YukselYldz ben 🙋🏻♀️ Bir günde kendini iki basende 1 buçuğa katlıyordu bi öğrendik bebekler ikizmiş
denizimsi18 mlsmrtgll profil resminde çok genç duruyorsun yaşın kaç canım ay genç ikiz anneleri olacaksın benimde ikiz kardeşim var annem 16 yaşında doğurmuş bizi çok erken 😌 evet ama eskidende hep erken evlenirlermiş şimdi ikizim annem ben 3 ümüz arkadaş gibiyiz harikkaa bir şey onlara ölürüm çok seviyorum iyiki ikiz kardeşim var ya çocukların çok sanslı coooooookk😍😍😍😍😍😍😇
Dilan-acr Benim 5 haftalıkken 54 bin di herkes ikiz olabilir falan dedi ama tek 😁 neden bu kadar yüksek bilmiyorum tabi birde geç döllenme olmştu bizde
mlsmrtgll denizimsi18 teşekkür ederim yaşım 23 ☺️ İkiz çok değişik bir duygu aslında kimi çok istiyor kimi hiç istemiyor ☺️ Ama bence çok büyük bir mucize
mlsmrtgll YukselYldz ultrasonla anlaşılır ancak ☺️ Hatta biz ilk önce tek kese gördük tek sanıyorduk doktor vajinal baktı çift kese ☺️
denizimsi18 YukselYldz yeni evlendim hemen hamile kaldım bende çok mutlyum valla iyiki genç hamileyim 😍benimde kızçem olcakk😍😍 senin şimdiki cinsiyet belli mi kuzum
denizimsi18 mlsmrtgll çok şanslısın şükret kuzum MaşaAllah birden 4 kişilik bir aile olacaksınız cinsiyetler belli mi😍🥰