Hanımlar merhaba folik asit kullanırken doktoruma kustuğumu söylemiştim o da bana femix omega kullanabilirsin folik asitten sonra ona başlıycaz zaten demişti bende bi süre daha folik asit kullanmaya devam ettim geçenlerde eczaneye sorduğumda yüksek bi fiyat söylediği için almadım internetten sipariş ettim ama nasıl kullanıcam bilmiyorum aç mı tok mu sabah mı akşam mı tarzında sorular var kafamda kullananlar yardımcı olabilir mi?