sskilic3458 24+4 olduk .. Hatta bi buçuk hafta önde gidiyo gelişimi… 12 haftadayken erkek olabilir dedi… 14 haftada çıkıntısını gösterdi bak bundan dolayı erkek olduğunu düşünüyorum diye.. Sonra gittiğimiz tüm kontrollerde erkek diye not aldırdı.. 23.hafta yaptırdığım detaylıda da erkek çıktı 🙂✔️ inşallah sizin de gönlünüze göre verir Rabbim 🙂