Yasminsel Kızlar burnunuzun içinde kuruluk var mı nefes alma sorunu yaşıyorum bu yüzden basımda agrıyor önerisi olan var mı ?
MeryemS Yasminsel Bende de vardı bu sorun hamilelikten dolayı ama ben arada karbonatlı su yaparak burnuma çekiyorum hemen açılıyor rahatlıyorum.
MCY Hamilelikte olağan birşey canım kuruluk rahat nefes alamama damarlar şişiyormuş içeride onlar sorun yaratıyormuş böyle korkulcak birşey değil 😊
Cicek_kr Yasminsel burun tikaninca istemeden de olsa ağızdan nefes alıyoruz . O zaman boğaz da ağrıyor. Sabah uyandığımda oluyor özellikle . Öğleye doğru geçiyor .
MeryemS Yasminsel Evet, çay bardağına ılık su ile 1 çay kaşığı karbonat koyuyorum karıştırdıktan sonra burnum çekiyorum ve boğazıma gargara yapıyorum 😊
Cicek_kr Ben de tuzlu su yapıyorum. Biraz rahatlatıyor. Çok nefes alamadığım zamanda mecbur fisfis sıkıyorum özellikle gece 🙄