Masmavihayaller12 Merveyenianne zaten son haftalarda illaki doktor kontrol edip ona göre diyor normal doğum veya sezeryan diye eğer evde de acil bir durum olduysa hastaneye gidiliyor başınızda gözetmen ebe ve hemşire durumu takip ediyor