Nursel45 13 haftalık hamileyim çenemin etrafı kapkara oldu yüzüm eskisi gibi güzel gelmiyor bana lekelendi basına böyle kararmalar gelen var mı cinsiyetle alaka olabilir mi ??
elif1234 Nursel45 lekelenmedi ama asiri sivilcelendim kafamin icinde bile sivilxe var sirtimda omuzlarimda . 26. Haftada cikti hepsi boynumda ve koltuk altlarimda da kararmlar var cinsiyeti de erkek bebegimin
Yenianneadayi2208 Nursel45 hiçççç moralini bozma hormonlardan kaynaklı canım.Bende de 20.li haftalarda oldu çenemde kararma.Bir de soyuluyor kararan yerler ama bebeğin sağlıklı olsun sen sağlıklı ol önemli değil gerisi.Doğumdan sonra geçiyormuş zaten bu lekeler.Kafana takıpta üzülme strese girme.Ben kendimle dalga geçiyorum yüzüm ellerim ayaklarım şişti burnum büyüdü 😁 lekelerim var vücudumun bazı yerlerinde minik minik sivilceler amannn hepsi geçici.Sakın üzülme canını sıkma dediğim gibi 🙆🏻♀️
mhmtcnr Nursel45 Benim de çenem ve burum çevrem aynı şekilde. Karardı, kurudu, soyuldu, acayip bir hal aldı 😂 kendime o kadar çirkin geliyorum ki fotoğraf bile çekmiyorum 😂 doğumdan sonra toparlanırız inşallah, bebişler iyi olsun da ☺️
Caglayasin elif1234 yaa benimde söylediğiniz yerlerde var normalde hiç sivilce çıkmaz 2 aydır heryerimde çıkıyor ve lekesi kalıyor ne kullanacam bilmiyorum da🤔
Nursel45 Yenianneadayi2208 benimde kabuk atıyor kararan yerim eşim cok dalga geçiyor 🤣🤣 cinsiyetiniz nedir
Yenianneadayi2208 Nursel45 hahaha 😁 bnm eşimde öyle bende artık gırgır şamata yapıyorum napıyım 🤷🏻♀️ erkek canım bnm.
Fatma29 Nursel45 bizimkiler doğum anında terini yüzüne sür derler benim de omzumda lekelenmeler oldu malesef
AsyaNildaa Nursel45 ben de 10+5 haftalık hamileyim benim de çene etrafim önce deri döküntüsü gibi oldu sonra da kapkara oldu.bundan önceki gebeligimde de aynı yer aynı şekilde lekelenmisti ve kızım oldu.dogumdan bi kaç hafta sonra geçmişti.bu sefer cinsiyeti ne bilmiyorum henüz ama yine aynı çene bölgemde aynı kararmalar olunca kesin kızdır diye geçiyor içimden
Nursel45 AsyaNildaa aynen canım benim de öyle sanki yanmış ta iz kalmış gibi baya da geniş bir kararma
Yasemin00 Nursel45 Bende de var çil çil lekeler kızım olucak sanırım.ondan kız bebekler annelerin güzelligini alırmış.derler anlıma kadar oldu .2 hamilelik gecirdim.3.cüye hamileyim bunda böle bişiy gördüm daha öncekilerde olmadım hiç lekelenme bu hamileligimde yüzüm banada hiç güzel gelmiyor eşime diyorym yüzüm bozuldu baksana diye yok yok harikasın çok güzel oldun desede beni avutuyor işte bende inanıyormuş yapıyorum 😂🤪
Nursel45 Yasemin00 ayy eşlerimiz de olmasa ne yaparız bende diyorum cok çirkin hissediyorum kendimi yooo gayet güzelsin diyor 🤣🤣
Yasemin00 Nursel45 Yaa moral vericiler canım çok ama ayna gerçekleri gösteriyor😃 o nekadar desede harikasın diye ayna öle demiyo diyorum bakma aynaya o hep kıskanıyor işte der🤣🤣
58_edaygmr_58 Nursel45 canım benim başıma öyle bir şey gelmedi hatta daha da güzelleşti yüzüm Bebeği kızsa anne güzelliğini bebeğe verir derler ama benim bebeğim kız bende tersi oldu herkeste bir olmuyor
BegumIscanTunc Nursel45 canım ben hamile değilim ama size önerim sirke olabilir azıcık içme suyu ile seyreltip yüzünüzü sabah akşam silebilirsiniz sivilcelere ve lekelere çok iyi geliyor.
Pelsin Nursel45 benim de aynı biraz dudaklarımın alt kenarı çenem yani karardı ve sivilceler oldu bebeğim de kız 26 haftalık hamileyim geçiyo zamanla benim geçti
BegumIscanTunc Yasemin00 ben tüm lekelerimden madecasol krem ve sirke ile kurtuldum ama ben sirkeyi seyreltmeden kullandım hamilelik durumunda azda olsa seyreltilmesi iyi olur diye öyle dedim
Yasemin00 BegumIscanTunc Madecokol kremi duydum ama alıp bitürlü kulanmadım artık hamilelikten sonra bakıcaz gider belki onlarda