Deletedmom337 Off bende sürekli limon yiyorum hatta şuan okadar yiyesim varki sanki.kafayı yemiş gibiyim ama evde kalmamış eşime iş dönüşü aldırcam tansiyonumuda düşürüyor, ama napiy isteyince yeniyo işte eşimde çok yememi.istemiyo can işte istiycek bi.bunu buluyo 😂😂Eşim de bana neden sende tatlı iste miyorsun diyor her hamile gibi bende napim istemiyo kızın tatlıyı ekşi istiyo diyorum sıyrılıyom işin işinden 😁 ilk hamileligim dede hep limon yedim bun dada limon yiyorum sürekli limon benim.herşeyim sanırım 🤣🤣🤣