KardelenD Merhaba arkadaşlar, 19-20 haftalık hamileler nasılsınız, kaç kilo aldınız, göbeğiniz nasıl çıktı mı, bebişinizi hissediyor musunuz? Tetanoz aşısı oldunuz mu? Ayrıntılı ultrasona gittiniz mi?
Merveb46 KardelenD 19+3 te ayrıntılıya girdim göbeğim yeni yeni çıkıyor hareketlerinide son 1-2 haftadır hissediyorum şuan 20+3üm kilo 3.5 kilo aldım iştahım yeni açıldı 8-15 hafta arası bulantı ve kusma oldu
elif00000 KardelenD merhaba 20 hafta 🤗 göbeğim hafif çıktı bebegi mi hissetmeye 18.haftada başladım . Detaylı inş haftaya tetanos detaylidan sonra gidicem . Siz ne durumdasınız 😊
littleon KardelenD 19olduk bugun 3 kilo vermiştim verdigimi geri aldım başka almadım.. Gobegimde yavaştan cıkıyor artık tetanozun ilk dozunu 18.haftada oldum 22.haftada 2.dozu olucam haftayada detaylı ultrasonum var 15 16. Haftadan beri hissediyorum ben 😌😌
Sedley KardelenD 19 haftamdayım 2 haftadır hissediyorum 🥰 aşı falan olmadım henüz zaten bu durumda hiçbir yere gitmek istemiyorum. Detaylıyada 23 haftalıkken giderim diye düşünüyorum. Sadece 2 kilo aldım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
perihankrkya KardelenD bende 20+5 im bi sabah lari kalkınca çıkarıyorum.haftaya bugün kontrolüm var. Tetenoz daha olmadim olucam😁 göbeğim baya bi cıktı cnm benim. Sıpa 18 hafta da seyirmesini hissettirfi 19 da dışardan da babası hissetti şuan hic durmuyo oğlan olduğu için top oynuyo 🤣
fosforlukalem 19+5 iz bugün itibariyle. Perşembe günü tam 20. haftada detaylı ultrasona gireceğiz. Hareketlerini 16. haftadan beri hissediyorum ve göbeğim de çıktı. Toplamda 1 kilo filan aldım sanırım. 😊😊 Cinsiyetimizi 17. haftada öğrendik, detaylıda da bakılacak tekrar tabii ama kızımız olacak inşallah 🥰 Tetanoz aşısı olmadım henüz, cuma günü sağlık ocağı takibimiz başlayacak bakalım
drn5410 KardelenD 22+1iz 6 7 kg aldık heralde kaç haftadır tartılmıyorum ama kocaman bir göbeğim var 🤭 19un yarısından beri hareketlerini hissediyorum kızçemin 😍 bu cuma tetanoz 1. Dozuu vurulcam ayrıntılı haftaya ptesi ama bu karışık durumda hiç gidesim yok 😣
Ruki drn5410 benim de dün ayrıntılı ultrason vardı yapacak olan uzman yurtdışından geldiği için karantinaya alınmış iptal oldu. Normal kontrolüm bile eğitim araştırma hastanesi olduğu için iptal edildi.
Emine0106 Bende 19 haftalığım 20.haftada tetanoz 22.haftada detaylıya gidecem hareketlerinide çok nadir hissediyorum. Hazırlık yapmaya başladınız mı sakağa çıkma yasağı gelirse ilerki haftalarda bebeğime bir şey alamıcam diye korkuyorum🥺
inancin_annesi KardelenD 19+3 olduk şükür iyiyiz oglumla♥️ Hareketlerini 18. Haftada itibaren ara ara hissetmeye başladım bu sıralar daha sık sanki ☺️ Ay sonu detaylıya gideceğiz bakalım.
Akduygu Bugün tam 20 haftalığız. 4 kilo aldım. Bebeğimi 17+3ten beri hissediyorum. Ve çok hissediliyorum hiç durmuyor. Uyumuyor mu hiç diye düşünüyorum yani 🙄 sizinde öyle mi?
Askgebesi Kızlar tetanoz aşısı tam olarak ne için acaba yada mecbur mu bana doktorum bisey söylemedi de
elif00000 Askgebesi ameliyatta kullanılan malzemelerden veya paslı birseyden sizin ve bebeğinizin mikrop kapmamasi için
[silindi] KardelenD 20+6yız bizde toplam 7 kilo aldım maalesef 😍 oğlum olcak inşallah 17. Haftadan beri hareketlerini hissediyorum göbeğim de baya çıktı iç karnım darmış🥰 ebem önümüzdeki ay gel aşı için dedi 24. Haftada olcam aşıyı yani☺️ 5 gün önce de detaylıya gittik çok çok güzel geçti herşey yolunda şükür hatta biraz tombik bi bebek şimdiden önce gidiyormuş 🥰🥰