Busem23 Merhaba arkadaşlar ben 20 haftalık hamileyim sağlık ocağından arayıp tetanoz aşısı yaptırmam istendi hamilelikte aşı yaptırılıyor mu yapmalı mıyım
Sedacntzblkn Busem23 doktorunuz bilgilendiriyor aslında aşı olacaksınız diye iki doz bende oldum üçüncü dozu da doğumdan iki ay sonrasına verdiler rutin kan testinizide yapıyor sağlık ocağı bu arada baya ilgileniyorlar yani benimle ilgilendiler
MCY 3 doz hamilelikte yapılıyor zaten hem anne hem bebek için sağlıklı ve önemli bir aşı doğum sonrasında hastalık ve komplikasyonlardan koruyor
ilkbahar MCY 3 doz mu 😯 2 doz yapıyolar genelde hamilelikte 3.doz olmak istersem bana da tarih verdi ama o doğum sonrasına denk geliyo
MCY 3.cüyü doktorumda gerek görmedi bende yaptırmadım 😊 normali 3 doz canım doktorun uygun görürse tabii birde sağlık ocağı ilkbahar
Momtobe07 ilkbahar bebek doğduktan 4 ay sonra gelip 3. Dozu yaptırın dedi ebe, böylece koruyuculugu 10 seneye çıkıyormuş