GamzeSevcan Rabianurr ben ayşe hanıma gidiyorum kontrollerime şimdilik memnunum ama doğumu orda düşünmüyorum
Rabianurr GamzeSevcan Doğumu nerde düşünüyorsunuz bende doğumum için hastane arıyorum az zamanım kaldı kendi hastanem baya pahalıydı şuan ortalıkta karışık güvenemiyorum
GamzeSevcan Rabianurr doğum için bende şuan hastane araştırıyorum dediğiniz gibi ortalık çok karışık 🤷🏻♀️ İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🙏
Rabianurr GamzeSevcan Allah yardımcımız olsun canım bende vera hastanesini düşünüyordum evime yakın bende soganlikta oturuyorum hastane guzelmi doktorları falan
GamzeSevcan Sese2 yok kendim kötü bi durum yaşamadım vera da , doğumu ailemin yanında yapıcaktım başka şehirde o yüzden öyle söyledim ama sanırım bulunduğum yerde doğum yapmam gerekecek bu durumlarda…
Turkannnk Bende Didem hanıma gecen ay başladım baya ilgili Bı doktor rahat Bı 10 15 tane ultrason fotofrafı verdı