Ozge52 Marryy çakmak Erdem hastanesine ben gidiyorum 32 haftalığım Funda Ayşe Demir doktorum çok iyi ama şuan virüsten dolayı gitmiyorum ve doktordada virüs çıkmış hastane şuan çok kötü baya bir doktorda virüs varmış şuan için o hastaneye gitmeyin derim.
Bahriyekaraman Ozge52 ay çok üzüldüm rabbim şifa versin bende o hastanede Gülçin hanıma gidiyordum Üsküdar a yöneldim Allah hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize 😢
Bahriyekaraman Marryy tabiki çok memnundum doğumu Üsküdar da annemin yanında kalmak istediğim için yapmayı düşünüyorum yoksa Gülçin hanım çok ilgili alakalı birisi
Marryy Bahriyekaraman peki doğuma giriyor mu bazı doktorlar doğuma girmiyormuş sezeryanı dikişleri falan nasıl bilgin var mı