Merhaba, Dün gebelik testi yaptığımda bence silik çizgi çıktı bence diyorum çünkü diğer arkadaşlarım çıkmadığını idda etti. Bugün test yaptım öyle çok incelemedim peçeteye sarıp kenara koydum.Üzerinden ne kadar geçti bilmiyorum ama 2 saat sonra baktığımda yamuk ama çok belirgin 2.çizgiyi gördüm adetimden 1 gün geçti. Gebelik olabilirmi?