Arkadaşlar merhaba öncelikle hamileliğimin başından beri bazı problemler yaşıyorum planlı bir hamilelik olmadığı için son adet tarihimi hatırlayamıyorum bundan dolayı da kese boyutuna bebeğin durumuna göre doktorun verdiği 6 hafta 2 günlük hamileymişim kendi hesaplamalarıma göre 7 haftalığım her neyse asıl konu şu kesem var içerisinde bebeğim oluşmuş boyutu normal 6 haftalık boyut 3 mm fakat kalp atışını göremedi doktor ve haftaya birdaha gel bu sefer kesinlikle görmem lazım dedi aranızda bu durumu yaşayan varmı yani kalp atışını geç duyan bidr kanamam var fakat kesede veya kese etrafında görünmüyor sadece vajinal ve progestan başladım kesildi fakat kalp atışını göremedim dediğinden beri ağlıyorum napmalıyım yaşayan varsa bilgi verebilirmi bana lütfen ?