Rüzgar bebek gelme kararı aldı hanımlar. 2 cm açıklık varmış şimdi gece veya sabaha karşı doğar dediler lütfen bana şans dileyin. Virüsten dolayı yalnızım kimseyi almıyorlar ailem de 60 yaşlarında olduğu için göze alamıyorum gelmelerini. Eşim de uzakta çalıştığı için yok. Çok stresliyim şimdilik ama hayırlısı oğluma kavuşacak olmanın heyecanı çok fazla 🥰🥰