32 hafta da çalışabilir raporu almaya gittiğimde nst ye girdim sancım çıkmadı muayene oldum ve doktor bebeğin başının rahimde olduğunu dikkat etmem gerektiğini söyledi tedirginlikle her hafta kontrole gitmeye başladım ve 34+5 de kontrol için gittiğimde doktor bebek kanal da yarın ya da ertesi gün doğurabilirsin sana yatış verelim dedi ve ilk hamileliğimin olması tecrübesizlik ya da küçük olmasının verdiği korkuyla evde takip etmek istiyorum dedim ve ağlayarak ordan çıktım. Eve geldim ve uyudum uyandığımda karnım o kadar şişti ki kustum. Kusma doğum başlangıcı belirtisiymiş 🤷♀️ Saat 23.40 da yatağa uzandım ve bi anda suyum geldi ve onda bütün tedirginliğim gitti suyum çok fazlaca geldiği için ve küçük olduğu için hemen hastaneye gittik sancım yok ve doktorum sana bugün demiştim dedi ve ciğer geliştirici yapıldı ve bir gün doğumu bekletmeye çalıştılar sabah bir adet daha ciğer geliştirici yapıldı açılmam bu arada sadece geceden sabaha 2 cm dedim olmayacak heralde normal ve 12 45 de suni sancıya başlandı ilk bir buçuk saat herşey normal bazılarında işe yaramıyormuş dedim bende de yaramıyor sanırım o sırada arkadaşlarım gelip gidiyor mezeler falan oynuyordum ayakta o derece arada bi adet sancısı gibi bi sancı geliyor gidiyor 15.00 dan sonra artık sancılarım artmaya ve dayanılmaz hale geldi gerçekten suni sancı zor ve 4cm 6cm 8cm hızla açılmaya başladı ve minik civcivim göründü 16.25 de 2710 gr ile dünyaya geldi ve kucağıma verdiler kesi atıldı 9 dikiş atıldı küçük olduğu için küvözde kaldı 1 hafta ve şuan 20 günlük evimizdeyiz rabbim herkesin evladını sağlıkcakla kucağına almayı nasip etsin 🙏♥️