Guguni Htc_tmr benim de 39+1 tık yok… gelmezse 40 ta sezaryene alacak doktorum. Pazartesi olmadan gelsin diye uğraşıyorum ama yok 🤷🏼♀️😅
Htc_tmr Herkese sağlıklı doğumlar insalalh sağ salim kucağımıza alalim Allah virüs ortamından korusun insalalh