Merhabalar 22 haftalık gebeyim karın ve kasık ağrım çok olduğu için hastaneye gittim kalp atışı yetersiz dediler erken doğum veya düşük olabilir dedi progestron ilacı başladılar ilk gebeliyiğim ve korkuyorum bu ilacı kullanan yada başına böyle bişey gelen varmı ?