Duyguderyaa canım ben 4,5 aylık düşük yaptım sonra birdaha hamile kaldım kese vardı çocuk gelişmedi diye 1,5 aylık gebeliğim sonlandırıldı bende korktum bende senin gibi kalp atışını duyana kadar gene aynı şeylerimi yaşıyacağım allahım yardım et dedim rabbine sığın Emin’im hakkında en hayırlısını veriyor