Merhabalar 19+3’teyiz. Ağustos 15 olarak doğum planlandı. Değişebilir elbette ancak her halükarda yaz bebeği olmuş olacak. Giydirme konusunda çok endişeliyim. Kısa kollu giydirebilir miyim yoksa sürekli uzun kollu mu giymek zorunda? Tecrübe sahibi anneler lütfen bana yardım edin🙏🏻