Zemuda 26+1 im. Bugün kontrolüm vardı. Doktorum rahim ağzın biraz geniş. Ağrın oluyor mu dedi. Bende ağrım olmadığı için yok dedim. Doktorda o zaman sıkıntı yok dedi. Böyle bi durumun bebeğime veya bana bi zararı olur mu? Yaşayan var mı böyle bi durumu?