Kızlar 23 haftalik hamileyim dun birden ayaktayken su mu idrar mi bilemiyorum bacağımdan akarak indi hemen acile gittik devlete bisey yapamiycaklarini söylediler 1 saat uzaklıktaki bir sehire özel hastaneye gittim altatn muane ettiler su gelmesi acilma yok dedi normal ultrosnla baktılar bebek iyi kalp atışı iyi hicbir sıkıntı yok ama kan ve idrar aldilar yatıs yapicaz sabaha kadar su gelip gelmedigine bakacaz dediler bende kabul etmedim evde kizim var ve bakacak kimsem yoktu evinden uzakdayim zaten eşimin annesi rahatsiz diye memlekete gelmiştik kabul etmeyip ciktim az önce sonuçları öğrendim enfeksiyon yuksek cikmis dun gece antibiyotik baslariz demisti ama suan aradigimda yatis diyor yatmam şu durumda imkansiz kizim bensiz duramaz doktor telefonda hic bir bilgide vermedi bunun ilaçla falan tedavisi yok mu başından gecen var mi erken doğumu tetikler mi yatis olmasa bi sorun olur mu acaba doktor hicbir sekilde bilgilendirmedi ve suan gayet iyim basindan gecenler nasil bir yol izledi benimle paylasirsaniz sevinirim ❤🙏🏻