Sahranil Kızlar 30 artı 2 deyım bugün 32 hafta raporumu 32 artı 1demı alıcam 31artı 1demı alanlar lütfen yazın
Hacerozdemir Sahranil 32+0 tam gününde ben de yeni aldım rapor canım doktorunu ara o tam gün versin sana
Pinar_93 Sahranil benim bugündü kontorolüm 32+0 da almış oldum yani . 28. Haftamda gitmiştim en son doktor hem kontrol hem rapor için bugün gelmemi istemişti .
Sahranil Herkes Farklı dıyor en ıyısı haftaya 31 olcam ozaman kontrole gdım 10gunde kontrol suresı o arada alırım hangı günse
Momtobe07 Hanımlar bende şunu merak ediyorum: Örneğin 32. hafta raporu cuma günü alacağız diyelim, o gün çalışacak mıyız, yoksa cuma günü itibariyle doğum raporlu mu sayılıyoruz?