Deryaserkan Cuma günü öyle kötüydükü allhım sen kimseye yaşatma bir hamilenin de amaliyat olduğunu gördük böyle bir acı böyle kötü bir durum hiç görmemiş dim benim gibi olam yaşayan varmı aslında çok merak ediyorum ?
Hasibeee Deryaserkan hamile iken duymamıştım ama geçen burda bir arkadaş apandisit ameliyatıyla doğumunun aynı anda gerçekleştiğini anlatmıştı canım.
MinikTavsanim Deryaserkan benim ablam hamileyken olmuştu o günü hiç unutamıyorum bir an da ağrı sızı içinde hastaneye kaldırmıştık eniştemler falan çok korkmuştu 4.5 aylık hamileydi sen kaç haftalıksın
Deryaserkan MinikTavsanim 21 haftalığım cnm nasıl geçmiş hap fln almış mi rica etsem sorarmısınız erken Doğum riski diyorlar normal Doğum mu yaptı lütfen sorarmısınız🙏🏻
MinikTavsanim Deryaserkan canım antibiyotik ve ağrı kesici kullandı ameliyattan sonra ayrıca erken doğum riski vs dememişlerdi zamanında bebek geldi sadece açılma olmadığı icin zorunlu Sezeryan olmuştu çok şükür yeğenimde sağlıklı dünyaya geldi 🥰 sende stres yapma herşeyi Rabbim bilir
Deryaserkan MinikTavsanim çok tşk ederim ne kadar da olsa insan korkuyor bana ağrı kesiciyi bile zor verdiler o yüzden