Merhaba bizde görev nedeniyle doğudayız bu postu görene kadar hep heyner beşiklere bakıyordum park yataklara bir türlü ısınamamıştım ama galiba görsele aldanmayıp mantıklı bı alışveriş yapmak gerekiyor doğumdan tam bir yıl sonra tayinciyiz o yüzden bana da şuan park yatak çok mantıklı geldi hatta hemen araştırmaya başladım 23+3 üz daha 🤗