Zuhraa canım benim kendi evim, oda yapmama rağmen park yatak aldım.. pegolojik açıdan araştırdım. 1 yaş sonrasında çocuğun kendi girip çıkabilmesi kendi alanını ve özgürlüğünü hissetmesi hapismiş gibi hisstmemesi önemli, heynetbeşikte alt kademede kendisi girip çıkamıyor e malüm yatakta yatmak içinde küçükler düşme ihtimalleri yüksek.. alırken uzun taraf değilde kısa kenarından açılmasına dikkat etmeni öneririm içinde oyun oynarken daha güvenli oluyor..
düşüncem 3 yaşına kadar bunu kullanmak sonra montessori yatak almak