Aysegul33 ağlayacak birşey yok henüz, stres yaparak daha olumsuz etkiliyorsunuz bebeği, bekleyin biraz daha. Benim 1 hafta hissetmediğim oldu o haftalarda. Olabiliyor yani, bebekler bazen farklı bir pozisyon seçebiliyor. Biraz sakin. Bugün de hareket etmezse acile gider baktırırsın bence.