Nurcan1710 1 doz olmuştum ama doktorum 2. Dozu vurmayalım dedi 28 Haftalık olduk benimle aynı durumu yaşayan var mi doktoru böyle diyen
[silindi] Nurcan1710 ben de persembe gunu 2. Doz icin asm ye gidicem. 27 haftaligim. Doktorum bu konuyla alakali bir sey demedi. Size vurmayalim demesinin sebebi nedir virus mu?
huysuzpandaci Nurcan1710 hamıle kalmadan once en son ne zamna olmustunu ? belkı yakın bı tarıhte oduysanız onun içinde demiş olabalır.
Mozasir Nurcan1710 bende ikinci dozu olmadım virüsten dolayı doktorum tek dozun da yeterli olacağını söyledi. Dışarısı biraz düzelirse belki giderim ikinci doza
[silindi] Nurcan1710 sizin iletinizi gorunce aklima takildi bende doktoruma msj attim az once. Ertelenebilir asi dedi. Gitmicem asm ye
Nurcan1710 huysuzpandaci 20 haftalıkken oldum 2.doza gerek olmadığını yeterli olduğunu söyledi doktorum özele gidiyorum 28 haftalığım
huysuzpandaci Nurcan1710 sağlık ocagı cagırmadımı ıneler için ignelerı özeldekı dokktorun mu yaptı. sormadın mı nedenını?
[silindi] Nurcan1710 bilmem bizim asm acik hala. Neyse sonuc olarak evden cikmiyoruz. Hakkimizda hayirlisi