Topraginannesi1 Kızlar dün temizlik yaptım gece banyodan sonra kasıklarıma bir ağrı saplandı bu sabah da sızlıyor yaşayan bilen var mı endişeleniyorum 😣
izelyzc Topraginannesi1 bnde halı kaldırmıstım cnım kasıgıma sankı bıcak batırıyolar gibiydi 2gün sürdü agrısı bişy olmadı hemen hemen 11 haftalıkken flandım bende dikkati ol ama ilk 3 ay veya bişy yapmamaya çalış
Buse3412 Topraginannesi1 ağır kaldırma canım benim kolunu yükseğe kaldırma cok dikkatli ol gerekirse iş yapma bol bol dinlen kuzum korkma bişey olmaz ama dikkatli ol
Yazici Bende 9+5teyim 2 gündür kasık ağrım var olabildiğince iş yapma bol su iç yat dinlen kanaman vs yoksa korkma dinlenince geçicektir
izelyzc Topraginannesi1 yerleşiyoya oda yapar ama endişe varsa yinede önlemlerini alıp Bi hastaneye git istersen