Azizeduran Brcuuu bende hiç yan etki yapmadı aşı vurulurken acımıyor sonradan acıyor vurulan yere buz kompleksi yap acıyı bastırıyor
esssraaaa Brcuuu ben iki dozunu da oldum.ilk dozda sadece kolumu çok kullandığım zaman ilk gün hafif bir ağrı oldu o kadar ikinci de hicbir yan etki yapmadı. ama kişiden kişiye değişiyormuş
Yeni_anne_ Brcuuu Vurulurken acımadı,sonradan da acımadı ben de bir tuhaflık var galiba😅Yaptır canım ne diyorlarsa o doktorlardan daha iyi bilecek degiliz😘
Busra221 Yok canım yapınca acımıyor sonra 2 gün süren bi kol ağrım oldu geçti sonra yan etki yaşamadın
Brcuuu esssraaaa evet kişiden kişiye değişir doğru söylüyorsun bazilarinda ateş filan yapıyormuş hatta
Emine1002 Yaptirirken hic acimadi öğlen yaptirmistim ama aksam agri oldu ve 3 gun boyunca cektim o agriyi üstüne yatmaman gerekiyo onun haricinde bi etki olmadi
hulya4627 Ne vurulurken acıdı ne sonrasında acıdı sanki hiç olmamışım gibiydi bende mi tuhaflık var 😂
yaseminligunler Bende bugun ikinci dozumu oldum sıkıntı yasamadım ne yapılırken nede sonrasında agrı bile olmadı soguk kompres falanda yapmadım
tugce67-67 Brcuuu canım ilk dozumda vurulurken acı olmadı ama bir hafta kolumu kullanamadım ağrıdan yatamadım üzerine, yarın ikinci dozum inşallah bunda olmaz🙈
burcu0818 Bende geçen hafta yaptırdım hiç Ağrı flan olmadı her insanda Ağrı olcak diye bişey yok canım
Maviiimsi Brcuuu bana yaptı yizde ve aşı vurulan yerde sivilce gibi noktolar çıktı ama 3 gün sonra geçti
BerenDeren06 Brcuuu ben bugun sabah oldum aşıyı ama bana tek toz yapıldı daha önce yapılmadı cünkü 1 tane kızım var onda yapılmıştı. Ve ne ası olurken acıdı ne de sonrasında aksam oldu hala agrı yok kisiden kisiye degisiyo belki..