Merhaba canım ben de senin gibi 2 yılda 3 kere kimyasal gebelik yasadım.. 2si arda arda oldu cok zor günlerdi benim icim ve hamile oldugumu ögrendim. Allaha sükür 1 tane kızım vardı ama insan yine de kardes istiyo iste.. Nyse suan 30.cu haftama girmek üzereyim sana diyecegim korkma endişelenme yasayacagı varsa yasıyo inan bana herseyi oluruna bırak rahat ol en önemlisi bu rahat olmak kafaya takmamak. Ve yorma kendini Allahım bebeklerimizi korusun..