Esrasayy Merhaba kızlar, cuma günü doktor kontrolüm var 30+2 olacağım. Bu haftalardan sonra doktorlar yine bir ay sonra mı kontrole çağırıyor yoksa sıklaşıyor mu?
Snmdnz Esrasayy beni nstye soktu muayne etti 1 ay sonra cagirdi dogumuma gun vericek sezeryan oldugum icin
58_edaygmr_58 Esrasayy canım ben cumartesi gittim 30+2 yim gittiğimde bir sonraki randevuyu 2 hafta sorna ya verdi bundan sonra daha sık Görüşücez dedi ve gelince nts ye gireceksin artık dedi 2 haftada bir olucak artık muayene Belki doktor dan doktora değişir benim doktorum öyle demişti
Caglass Esrasayy virüsten dolayı 2 haftaya düşürmedi doktorum sanırım. 31.haftada gittim 34e randevu verdi nst için 😒
Darkgod Esrasayy vallaha 32+0 da gittim dün nsteye girdim bir ay sonra. Gel sancin ağrın olmazsa dedj
Bttll Esrasayy 32 haftalıgım bende bugun gittim haftaya tekrar gel dedi degısıyor galıba doktordan doktora canım aynı zmanda nts ye giriyorum
kubra1997 Esrasayy ben suan 30+3 haftaligim haftaya bende ay tamamlaniyor gidicem muane olmak icin doktor dedi ondan sonra 2 haftada bir sıklıkla gelirsin
Ozlmslm Esrasayy 30+5 de gitmiştim 3 hafta sonra çağırdı (ama biz en başından beri 3 haftada bir gidiyoruz öncesinde kaybımız olduğu için)