yonca90
merhabalar. Altunizade de hangi doktora gidiyorsunuz acaba? Memnun musunuz? Kaç haftalıksınız ve muayene sıklığı değişti mi?
çok soru sordum kusura bakmayın ancak benim doktorumun özel muayehanesi var, ancak bu aralar virüs nedeniyle beni muayeneye alamadı, daha da bir iki hafta var almasına… Ben zaten doğumu Acıbadem Altunizade düşünüyorum, ancak doktorum bakana kadar bir kez de muayeneye gideyim istiyorum. 35. haftaya girdim bu arada ve hiç NST ye girmedim henüz. ilk bebeğim olduğu için biraz daha özenliyim…
şimdiden çok teşekkürler 🙏😇