5 aydır hamile kalmak istiyorum doktora gittim sorun var mı diye bi sorun çıkmadı ama tiroid yüksek çıktı o yüzden tedaviye başladım doktor bana 12 ay geçmeden tedavi uygulamam 12 aylık bi süre normal dedi 12 sonrasında olmazsa gel dedi .böyle bi sorunu olan var mı he bide folit asit kullanıyorum