Suna1 Ablalarım 17 haftalık hamileyim ağda yapmak istiyorum özel bölge dahil yapma diyenler var doktorun erken doğum riski yaptığını söyleyen var doğru bilgi nedir yapmalımıyım yapmamalımıyım
Aycalyaa Suna1 ben 39+1 oldum düzenli ağda yapıyorum temiz olduğun sürece enfeksiyon olmaz kendini kasmadığın zaman da bi sorun teşkil etmez ☺
Kubrnr3 Suna1 ben hamıle kaldıgımdan beri komple agda yaptırdım hamd olsun hıc bır sorun olmadı ter temız oluyor jılet kullanma
Eda7776 nur-kara bende 17 haftaya giricem her ay düzenli olarak yaptırıyorum ağda bi sıkıntı olmadı bu zamana kadar
iremtzn Bende geçen ay başlamıştım cesaretimi toplayıp bu ay kuaförler kapandı 😔 ne yapıcam bilmiyorum