Bsrlmnemr BabyLover bence kontroller önemli belki doktorunuzun söylemek istediği bir şey olacak gidin. Benim de cmt günüydü gittim geldim hemen giderken önlemlerimi aldım
Bayaz1995 BabyLover gidin bence durum git gide dahada kotulesiyor zaten iyileseceyigi yok durumun((gidin sonrasinda zaten hareketlerini hiss ediceksiniz gec gidersiniz
BabyLover Betuloz 18 haftalık olduk hareketleri net hissedemiyorum ilk gebeliğim o yüzden doktora gitmek istiyorum ama malum durum😣
Mrv3dmr BabyLover Ben de 19+3 üm hala hareket hissedemiyorum canım. En son ne zaman kontrole gittiniz?
Mrv3dmr Duruma bağlı canım. Bebeğimin hareketlerimi düzenli olarak hissediyorsam, yapılması gereken testim yoksa yani rutin bir kontrolse ertelerim. Ama daha bebeğimi hissedemiyorumdur riske atmam normal muayeneme bile giderim.
Betuloz Haftaya kadar net hissedilmediğini biliyorum hele ilk gebeliklerde gayet normal diye bir makale okumuştum bende 17+3 üm benimde ilk gebelik bende hissetmiyorum canım
BabyLover Betuloz kontrole gittin mi canım bu ara, bir de ek vitamin vs verir belki diyorum demir b12 vvs
Mrv3dmr BabyLover Evet canım en son 18.haftada gittim. Kullandıklarım: -Ferro Sanol Duanol (Demir İlacı) -Devavit vitamin -Efa omega3 -d-vit (D vitamini) 2 hafta sonrada nasipse detaylı ultrasona gideceğim.
Betuloz BabyLover benim yoğun kusmam felan oldu o yüzden çok vitaminsiz kaldım 2 hafta önce başladı bana ama sağlık ocağında vitamin yazıyor çok tedirgin oluyorsan önlemlerini alıp gidebilirsin 😊