Hsrt42 36+2 haftalık hamileyim sarı beyaz karışımı sümük gibi bi akıntım war simdiye akar hiç olmamıştı sizce normalmı
Aysen Hsrt42 benim sürekli geliyor canım neredeyse 30dan beri sonlara doğru daha yoğun olucak ama yinede doktorun tahlil isteyip enfeksiyon fln varmı bakar bir sor istersen.
Demir 4 haftalıktan beri var 20. Haftamdayım gitmiyor uyuz.Hamilelik öncesinde de çok vardı.Gebelikte daha yoğunlaşıyor tabi, en ciddisi yeşil akıntı.Ama siz yinede bol bol su tüketmeyi ihmal etmeyin ve doktorunuza bildirin.