16.haftadayim, bu donemde cok hapsirik ve burun tikanikligi yasiyorum. Bahar alerjisinin de etkisi olma ihtimali yuksek bende. Gece 3-4 defa uyanip burnumu acmaya calisiyorum, okyanus suyu kullaniyorum bazen. Sabah uyandigimda da asiri kurumus oluyor burnumun ici ve aci-yanma gibi bir hisle defalarca hapsiriyorum. Ufak tefek kan pihtilari da olabiliyor, basinctan sanirim… okudugum makalelerde normal oldugu yaziyor ama keske etkili bir cozum bulabilsek. Cunku burun tikanikligi kronik bas agrisina dönüstü. En zor kismi da bana gore, bu bas agrisinin günlük hayati asiri zorlastirmasi 🙃 Onerileri olan varsa lütfen aydinlatsin 🌸