Hande34 Merhaba herkese, doğum yapmış annelerden hastanede en çok ne kullanılıyor,gereksiz olanlar neler tecrübelerinizi yazar mısınız.hastane çantasına işe yaramayan şeyler koymak istemiyorum herkese hayırlı doğumlar,hayırlı evlatlar nasip etsin Allah🙏🏻🥰
Kayarozlem8023 Merhabalar ilk doğumumda oğlum küveze girmişti bu yüzden bebekle ilgili gerekenler hakkında bişey diyemem bende tecrübesizim ama kendim hakkında sadece bir kat iç çamaşırı ve pijama takımını yeleği yazmamı taktım 3 saat sonra çıkıp eve geldim zaten bir sürü şeyi boşa aldım eğer normal doğumsa her ihtimale karşı 2 kat anne için iç dış kıyafet hasta bezi yeterli oluyor bebek için de genelde 2 3takım ve hastane çıkışı bez ıslak mendil çorap eldiven şapka yedek olarak tabi bunlar ayrıyeten battaniye ağız mendili şu an aklıma gelenler bunlar Rabbim tüm anneleri sağ salim kavuştursun bebişlerine