gldnn
O konuda tam bilgim yok ama alsa bile çok uygun fiyatlardır.
Eğitim ve araştırma hastaneleride aynı şekilde devlet hastanesi gibi uygun ama çok yoğunlar.
Özellerin pahalı olması zaman açısından daha fazla harcıyorlar. 45dk falan sürüyor. Kimisi bebeğin videosunu cd olarak falan veriyor. Yani kısaca verilen hizmet arttıkça ücreti artıyor.