Erken Kızlar 8 haftalık hamileyim. Demin durduk yere burnum kanamaya başladı. Kan sulandırıcı oksapar kullanıyorum. Ondan olabilir mi? Korkuyorum
BusraDevlet83 Erken Hamilelikte oluyor ama sizin bayagi erken başlamış. Tansiyonunuzu ölçtürün önce. Sonra başınızı geri yaslayıp tampon yapın, geçer.. Kan sulandırıcı kanın akışkanlı gelmesini sağlar, boylece yoğun gelir.
Tazeanne0134 Erken canım burun kanaması normal ama ilk haftalarda normal mi bilmiyorum ama burun kanaması normal ben her sabah kalkarken burun kanamasıyla kalkardım
Berfin_kycn Erken 22 haftalık gebeyim ve daha sabah yine burnum kanadı progesteron hormonun fazla salgılanması sonucu gebe annelerde burun kanaması olabiliyormuş normal yani korkma
BusraDevlet83 Erken Hayır geri. Ben öyle biliyorum. Kanın durması için geriye yatirilir. Isterseniz doktorunuza sorun, kafanızda soru işareti kalmasın.
BusraDevlet83 Erken Siz doktorunuza sorun bence. Nete ben de baktım değişik şeyler yazıyor. Tedbiri elden bırakmayın.
nur-kara Erken yanlara dogru uzan düz yatma sıkıntı olmaz kuzucum 😊 normal zaten bendede çok oluyor normalde hiç kanamaz sağlıkçı yım birde. Geçen kanadı bende çok şaşırdım bugune kadar hiç olmuyordu
Erken Tazeanne0134 doktoru aradım da normal dedi. Benim korkum kan sulandırıcının yan etkisinin olması. Beyin kanaması gibi o korkuttu beni
Erken nur-kara benim ömrümde ilk kez olunca acayip korktum kan sulandırıcının kötü yan etkisinden mi diye . Sağol canım
Tazeanne0134 Erken yok canım bende ilk yaşadığım da çok korkmuştum ama normalmiş ben 25den sonra yaşamıştım
Evita Erken genelde 2. Trimesterde oluyır biraz erken. Nokduğunu anlamak için bir dr videosunda izlemiştim: burnun sadece giriş kısmına derine değil oarmağınla etine bastırarak tampon yap 2 dk hala akmaya devam ediyorsa derinden geliyordur. Normal olan ve beklenen girişteki kılcalların kanamasıymış. Yoksa dr u sağlık ocağını ara bence.