Merhaba kızlar sonunda bende yazıyorum diyerek klasik bir giriş yapacağım 😊 23.03.2020 10:09 da oglusumla kavuştuk. Sezaryen ile oldu doğumum. Ama nerdeyse normal gelecekti nişanım gelmişti sabah😊 niye normal yapmadın diyenler olacaktır. Bebişim biraz iriydi. Hem kilo olarak hem gövde olarak maşallahinizi isteriz😊 iyiki normale zorlamamisiz çünkü sezaryende bile gövdesi çıkarken yan taraflarimi esnetti zorladı tosuncugum😊 öncelikle normal ya da sezaryen fark etmez bebisiniz ve sizin için hangisi daha sağlıklı olacaksa o olsun. Bana gelirsek sezaryen doğumdan çok korkuyordum ama itiraf etmeliyim ki hamileliğimin en kolay şeyi dogumdu😊 nasıl olduğunu anlamadan oldu bitti herşey. Ne sonda ne doğum ne dikiş ne ayağa kalkma hiçbiri anlattıkları kadar zor değildi korkmayın😊 ben minik kusumu kucağıma alınca dünyadaki cennetimi buldum herşeye değermis. Spinal anestezi ile doğumum oldu 3 saat sonra tamamen cozuldum 4. Saatte ayağa kalktım yürüdüm. İlk kalkış çok zor falan diyorlar ya hikaye o 😊 bebeğiniz size bakarken uca uca kalkıyorsunuz😊 sormak istediğiniz şeyler olursa seve seve yanıtlarım😊