Merhaba arkadaşlar bişey sormak istiyorum ben normalde devlet hastanesine gidiyorum virüsten dolayı özele gittim devlet hastenesindeki doktor bana farklı doktorlar biri 14 haftamda biri 16 haftamda erkek dedi özele gitigimdeki doktorda kız dedi kafam çok karıştı başına gelen var mı 😊